LAURENTIU
CHIDEANU

DIRECTOR GENERAL

MADALINA
CHIDEANU

REPREZENTANT LEGAL

LUCICA
BENEA

DIRECTOR COMERCIAL

ANDREEA
PONOVA

MANAGER RELATII CU CLIENTII

BOGDAN
MITOC

CONSILIER JURIDIC

CRISTIAN
MISCHIE

REPREZENTANT DEPARTAMENT CONTABILITATE

RARES
SAVULESCU

DIRECTOR LOGISTICA SI ACHIZITII



CARIERĂ

Vrei să lucrezi într-o echipă tânără şi dinamică? Eşti pregătit să dai tot ce poţi şi îţi place să obţii rezultate pe măsură?

La Medical Express te putem ajuta să-ţi construieşti viitorul!

Ne plac oamenii cu:

  • atitudine proactivă, optimistă
  • putere şi dorinţă de muncă
  • soluţii inovative în faţa provocărilor.

Scopul nostru este să creăm un cadru care să le permită tuturor angajaţilor să-şi realizeze potenţialul.
Ne angajăm, de asemenea, să menţinem un mediu de lucru divers şi deschis, care este de natură să ne permită adaptarea optimă la schimbările foarte rapide din România.

Area Sales Manager


Află mai mult

Area Sales Manager în Cluj Napoca
Cerințe minime pentru ocuparea postului:
  • Studii superioare finalizate / studiile cu profil medical (asistent medical, inginerie medicala, bioinginerie, medicina) constituie un avantaj
  • Experienţă minima de 3 ani in domeniul promovării / vânzării de dispozitive medicale
  • Experienta minima de 2 ani in coordonare echipa de vanzari
  • Orientare către îndeplinirea targetelor si asumarea sarcinilor
  • Personalitate pro activa, cu gândire pozitiva, orientata către client
  • Abilitatea de a se focusa pe rezultate
  • Abilitați excelente de comunicare si prezentare
  • Limba engleza – nivel mediu (vorbit si scris)
  • Cunoștințe de utilizare PC (Internet, MS Office)
  • Posesor de carnet de conducere cat. B
  • Dispus pentru deplasări in interes de serviciu aproximativ 60% din timp
Responsabilități:
  • Coordonează si monitorizează activitatea reprezentanților de vânzări din subordine
  • Identifica si abordează noi oportunități de piață legate de activitatea de vânzări
  • Desfășoară vizite regulate la clienții cheie, atât la conducerea administrativa cat si medicala
  • Pregătește Planul anual de Vânzări pentru entitățile aflate in subordonare
  • Verifica si aproba ofertele financiare si documentația de calificare pentru participare la licitații conform indicatorilor financiar stabilit prin Planul Anual de Vânzări
  • Participa la elaborarea planului anual de marketing pentru segmentele de business alocate, incluzând colectarea, analizarea si prezentarea datelor de piață relevante (mărime, volum, tendințe, factori de influenta, segmentare, targetare, poziționare, competitori principali), stabilirea strategiei de marketing si comunicare, stabilirea planului de acțiune pentru atingerea obiectivelor propuse, incluzând calendarul evenimentelor importante, vehiculelor si suportului de comunicare specific (conferința de presa, broșuri, PR)
  • Administrează si dezvolta permanent portofoliul de clienți si actualizează lunar baza de date cu informații si date utile in procesul de promovare/vânzare
  • Întocmește rapoarte zilnic pentru vizitele efectuate.
  • Tine legătura cu punctele de lucru din zona alocata ale S.C. Medical Express S.R.L.
  • Poate instrui personalul punctului de lucru cu privire la dispozitivele medicale, si procedurile de lucru
  • Poate coordona activitatea punctele de lucru locale.
  • Răspunde la corespondenta in maxim 24 ore, confirmând primirea poștei electronice, atunci când se solicita
  • Evaluează personalul din subordinea directa si stabilește necesarul de instruire al acestuia
  • Oferă training si suport pentru integrarea personalului in sistemul de lucru al Medical Express Srl.
  • Monitorizează dezvoltarea profesionala reprezentanților de vânzări din subordine
  • Colaborează si oferă suport pentru organizarea si implementarea proiectelor comune de training si marketing.
  • Se asigura ca dotările aflate in folosință proprie si a echipei sunt utilizat in mod adecvat
  • Realizează activități de promovare, ofertare si vânzare a produselor din portofoliu către clienți in conformitate cu strategia si procedurile companiei
  • Planifica activitatea in mod eficient astfel încât sa poate atinge obiectivele propuse
  • Atinge țintele de vânzări alocate, in conformitate cu obiectivele, direcțiile strategice, politicile si procedurile stabilite de către companie.
  • Se informează si este la curent cu activitățile din sectorul in care lucrează, monitorizează competiția si tendințele pieței de profil
  • Participa in mod activ si documentat la întâlnirile interne periodice, pregătește cu acuratețe si prezinta rapoartele solicitate de către superiorii ierarhici conform procedurilor interne (plan de vizite, raport activitate, Forecast vânzări, discuții parteneri etc.).
Beneficii:
  • Salariu net fix lunar
  • Bonuri de masă
  • Bonus trimestrial in funcție de atingerea targetelor
  • Mașină de serviciu/Telefon de serviciu
  • Training uri periodice de produse si cursuri de dezvoltare profesionala


Clinical Sales Specialist


Află mai mult

Clinical Sales Specialist în București, Cluj Napoca, Iași, Timișoara
Cerințe minime pentru ocuparea postului:
  • Studii superioare finalizate / studiile cu profil medical (asistent medical, inginerie medicala, bioinginerie, medicina) constituie un avantaj
  • Experienţă minima de doi ani in domeniul promovării / vânzării. Experienţă in promovarea dispozitivelor/echipamentelor medicale constituie un avantaj
  • Orientare către îndeplinirea targetelor si asumarea sarcinilor
  • Personalitate pro activa, cu gândire pozitiva, orientata către client
  • Abilitatea de a se focusa pe rezultate
  • Abilitați excelente de comunicare si prezentare
  • Limba engleza – nivel mediu (vorbit si scris)
  • Cunoștințe de utilizare PC (Internet, MS Office)
  • Posesor de carnet de conducere cat. B
  • Dispus pentru deplasări in interes de serviciu aproximativ 50% din timp
Responsabilitati:
  • Atingerea target-ului anual de vânzări si profit operațional prestabilite pentru departamentul de vânzări clinice conform Planului Anual de Vânzări
  • Realizează activități de promovare, ofertare si vânzare a produselor din portofoliu către clienți in conformitate cu strategia si procedurile companiei
  • Asigura suport clinic pentru produsele din portofoliu si oferă informații clare despre modul de utilizare al produselor in timpul demonstraților clinice, nu se implica in actul medical, nu atinge instrumentele/echipamentele din blocul operator
  • Monitorizează si asigura necesarul de produse in timpul demonstraților clinice
  • Organizează si participa la demonstrații clinice in unitățile medicale de profil
  • Întocmește, verifica si solicita aprobarea managerului direct a ofertelor financiare si tehnice pentru procedurile de achiziție la care participa
  • Urmărește si monitorizează procedurile de achiziție pentru produsele din portofoliu din zona alocata
  • Stabilește, dezvolta si menține relații profesionale cu clienții
  • Identifica potențialii clienți, dezvolta si gestionează in mod pro activ un portofoliu de clienți
  • Urmărește si finalizează cu succes procesele de ofertare in care este implicat si/sau pe care le generează
  • Întocmește rapoarte zilnic pentru vizitele efectuate
  • Planifica activitatea in mod eficient astfel încât sa poate atinge obiectivele propuse
  • Se informează si este la curent cu activitățile din sectorul in care lucrează, monitorizează competiția si tendințele pieței de profil
  • Stabilește si menține relații profesionale cu reprezentanți ai autorităților, pentru a afla in mod rapid informații despre modificări in ceea ce privește structura funcțională sau legislativa
  • Răspunde in mod eficient cererilor venite din partea partenerilor in concordanta cu principiile aprobate in cadrul companiei
  • Participa la evenimentele medicale de profil si identifica oportunități de dezvoltare a portofoliului de produse
  • Comunica eficient si permanent cu restul departamentelor, colaborează si oferă suport pentru organizarea si implementarea proiectelor comune de training si marketing
  • Participa in mod activ si documentat la întâlnirile interne periodice, pregătește cu acuratețe si prezinta rapoartele solicitate de către superiorii ierarhici conform procedurilor interne (plan de vizite, raport activitate, Forecast vânzări, discuții parteneri etc.).
Beneficii:
  • Salariu net fix lunar
  • Bonuri de masă
  • Bonus trimestrial in funcție de atingerea targetelor
  • Mașină de serviciu/Telefon de serviciu
  • Training uri periodice de produse si cursuri de dezvoltare profesionala


Reprezentant Medical de Vânzări


Află mai mult

Reprezentant Medical de Vânzări în Craiova, Cluj Napoca, Oradea, Timișoara, Iași, Ploiești
Responsabilitati:
  • Vei interactiona cu clienții utilizatori de dispozitive medicale, fizic și telefonic;
  • Studii superioare finalizate / studiile cu profil medical (asistent medical, inginerie medicala, bioinginerie, medicina) constituie un avantaj
  • Experienţă minima de doi ani in domeniul promovării / vânzării. Experienţă in promovarea dispozitivelor/echipamentelor medicale constituie un avantaj
  • Orientare către îndeplinirea targetelor si asumarea sarcinilor
  • Personalitate pro activa, cu gândire pozitiva, orientata către client
  • Abilitatea de a se focusa pe rezultate
  • Abilitați excelente de comunicare si prezentare
  • Limba engleza – nivel mediu (vorbit si scris)
  • Cunoștințe de utilizare PC (Internet, MS Office)
  • Posesor de carnet de conducere cat. B
  • Dispus pentru deplasări in interes de serviciu aproximativ 50% din timp
Responsabilități:
  • Realizează activități de promovare, ofertare si vânzare a produselor din portofoliu către clienți in conformitate cu strategia si procedurile companiei
  • Stabilește, dezvolta si menține relații profesionale cu clienții
  • Identifica potențialii clienți, dezvolta si gestionează in mod pro activ un portofoliu de clienți
  • Urmărește si finalizează cu succes procesele de ofertare in care este implicat si/sau pe care le generează
  • Întocmește rapoarte zilnic pentru vizitele efectuate
  • Planifica activitatea in mod eficient astfel încât sa poate atinge obiectivele propuse
  • Atinge țintele de vânzări alocate, in conformitate cu obiectivele, direcțiile strategice, politicile si procedurile stabilite de către companie.
  • Se informează si este la curent cu activitățile din sectorul in care lucrează, monitorizează competiția si tendințele pieței de profil
  • Participa in mod activ si documentat la întâlnirile interne periodice, pregătește cu acuratețe si prezinta rapoartele solicitate de către superiorii ierarhici conform procedurilor interne (plan de vizite, raport activitate, Forecast vânzări, discuții parteneri etc.).
Beneficii:
  • Salariu net fix lunar
  • Bonuri de masă
  • Bonus trimestrial in funcție de atingerea targetelor
  • Mașină de serviciu/Telefon de serviciu
  • Training uri periodice de produse si cursuri de dezvoltare profesionala


Junior Product Specialist


Află mai mult

Junior Product Specialist în București
Cerințe minime pentru ocuparea postului:
  • Studii superioare finalizate/studiile cu profil medical (inginerie medicala, bioinginerie, medicina) constituie un avantaj. Experiența pe o poziție similara constituie un avantaj
  • Orientare către îndeplinirea targetelor si asumarea sarcinilor
  • Personalitate pro activa, cu gândire pozitiva, orientata către client
  • Abilitatea de a se focusa pe rezultate
  • Abilitați excelente de comunicare si prezentare
  • Cunoștințele tehnice despre echipamentele medicale constituie un avantaj
  • Limba engleza – nivel mediu (vorbit si scris). Cunoștințe de utilizare PC (Internet, MS Office)
Responsabilități:
  • Cunoaște si monitorizează eficient si in detaliu produsele si serviciile din portofoliul companiei
  • Colaborează si oferă suport echipei de vanzari – training intern, prezentari la clienti, materiale necesare prezentarilor, planuri de lucru, etc.
  • Realizeaza activități de ofertare si vânzare a produselor din portofoliu către clienți in conformitate cu strategia si procedurile companiei
  • Realizeaza documentațiile tehnice, răspunsuri la caietele de sarcini sau clarificări pentru produsele aflate in portofoliu
  • Stabilește, dezvolta si menține relații profesionale cu clienții
  • Identifica potențialii clienți, dezvolta si gestionează in mod pro activ un portofoliu de clienți
  • Urmărește si finalizează cu succes procesele de ofertare in care este implicat si/sau pe care le generează. Planifica activitatea in mod eficient astfel încât sa poate atinge obiectivele propuse
  • Este implicat activ in soluționarea problemelor clientilor, începând de la consultanta tehnica, management de proiect, implementarea produselor ofertate in specificațiile de proiectare
  • Se informează si este la curent cu activitățile din sectorul in care lucrează, monitorizează competiția si tendințele pieței de profil
  • Participa in mod activ si documentat la întâlnirile interne, instruirile periodice, pregătește cu acuratețe si prezinta rapoartele solicitate de către superiorii ierarhici conform procedurilor interne
  • Analizează piața, identifica si propune spre adăugare produse noi si/sau căutate
Beneficii:
  • Salariu net fix lunar
  • Bonuri de masă
  • Bonus trimestrial in funcție de atingerea targetelor
  • Training uri periodice de produse si cursuri de dezvoltare profesionala